Szkolenia zamknięte, szkolenia wewnętrzne

Ucieleśnieniem naszego przekonania, że pojedynczy człowiek (wraz ze swoimi unikalnymi potrzebami) powinien być w centrum uwagi, jest rozbudowana praktyka prowadzenia szkoleń zamkniętych. To optymalna forma kontaktu z naszymi Klientami, w ramach której najlepiej dzielić się wiedzą i doświadczeniem.

Twoja firma potrzebuje zmiany? Myślisz, że Twojemu personelowi przydałby się wzrost kompetencji? Kadra managerska potrzebuje wsparcia? Chcesz poznać i przećwiczyć najnowsze i najskuteczniejsze techniki sprzedaży czy negocjacji? Jeśli tak, koniecznie zapoznaj się z pakietem programów naszych szkoleń wewnętrznych – poznamy się, zrozumiemy Twoje potrzeby, dobierzemy właśnie te narzędzia szkoleniowe, których najbardziej potrzebujesz.

Szkolenia zamknięte to intensywna i fascynująca forma nauki. Doświadczeni trenerzy, którzy potrafią przekazywać wiedzę z pasją i ogromnym entuzjazmem, wkładają całą swoją energię w to, by to właśnie Twój zespół stał się nowoczesną i kreatywną biznesową ekipą. Czas spędzony z trenerami Mach & Partner Consulting to dla naszych Klientów zawsze niepowtarzalne doświadczenie – fachowa wiedza przekazana w atrakcyjny sposób.

Naszym Klientom oferujemy szkolenia wewnętrzne w następujących dziedzinach:

  1. KADRA ZARZĄDZAJĄCA – dowiedz się, na czym polega bycie doskonałym managerem, który rozumie swoich współpracowników, umie pozytywnie wpływać na swoje biznesowe otoczenie i motywować innych do skutecznego działania.
  2. ROZWÓJ OSOBISTY – poznaj sekrety ludzkiego wnętrza, zrozum głębokie potrzeby każdego z nas, zobacz na własne oczy, jak bardzo przydatne w życiu zawodowym i osobistym są między innymi asertywność czy inteligencja emocjonalna.
  3. KEY ACCOUNT MANAGER – spraw, by Twoja firma zyskała prawdziwego specjalistę od kontaktów z kluczowymi klientami, poznaj tajniki tej niezbędnej we współczesnych firmach profesji.
  4. DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA – entuzjastyczne, profesjonalne i życzliwe podejście to klucz do skuteczności w kontaktach z klientami; poznaj tajniki obsługi klienta i niech współpraca z Twoją firmą już zawsze będzie dla innych czystą przyjemnością.

Poznaj szczegółową ofertę szkoleniową i to z nami zacznij ulepszać swoją firmę. I pamiętaj – na szkoleniach zamkniętych najłatwiej otworzyć umysł.

Kadra Zarządzająca

W przedsiębiorstwie Kadra Zarządzająca pełni kluczową rolę.


Jednym z istotnych zadań managerskich, jest wywieranie pozytywnego wpływu na pracowników, budowanie i rozwijanie wysokiego poziomu zaangażowania, kreatywności oraz odwagi do przyjmowania zmian. Często managerowie zadają sobie liczne pytania. Co mogę zrobić, aby uruchomić wolę i chęć w moich współpracownikach? Jak działać, aby zwiększyć efektywność mojego zespołu? Jak zachęcać ludzi do samodzielnego działania i przejmowania odpowiedzialności?

Kadra zarządzająca

Rozwój Osobisty

Biznesowa rzeczywistość to wielkie pole do działania i rozwoju. Dobre funkcjonowanie firmy zależy od kreatywnego, inteligentnego i zaangażowanego działania jej pracowników. Właściwa POSTAWA ludzi w przedsiębiorstwie, to PODSTAWA rynkowego sukcesu.

To właśnie POSTAWIE, od  lat poświęcamy szczególną uwagę i prowadzimy wiele szkoleń w tym obszarze. Zadajemy uczestnikom pytania o głębszy wymiar ich pracy, zastanawiamy się wspólnie nad uczciwością, szacunkiem, charakterem, kształtowaniem własnej osobowości. Zastanawiamy się nad siłą wpływu jaki wywieramy na innych i jakiemu sami podlegamy. Zastanawiamy się nad jakością osobistych decyzji, w perspektywie jednostki i firmy.

Rozwój osobisty

Key Account Managerowie

Key Account Manager we współczesnych firmach to jednoosobowa armia zarządzająca projektami sprzedażowymi i dbająca o kontakt z kluczowymi klientami firmy, która jednocześnie jest wybitnym analitykiem rynku i koordynatorem.

Ogromna odpowiedzialność, jaka spoczywa na Key Account Managerze pociąga za sobą wiele stresu, często także konieczność pracy pod ciągłą presją. Aby zniwelować prawdopodobieństwo "wypalenia zawodowego" i zatracenia poczucia wartości pracownika, należy podjąć działania profilaktyczne - między innymi poprzez zapewnienie mu
szkoleń dedykowanych dla osób właśnie na tym stanowisku.

KAM

Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta

Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy. Aby przetrwać na rynku, prawidłowo funkcjonować i stale się rozwijać musi pozyskiwać nowych Klientów i odpowiednio dbać o relacje z tymi już pozyskanymi, bo przecież zadowolony Klient poleci nasz produkt czy usługę innemu.

Większość firm zdaje sobie sprawę z wartości, jaką przynosi zadowolony Klient. Dlaczego zatem ci ostatni wciąż narzekają na obsługę i serwis posprzedażowy? Zadowolenie Klientów jest kluczem do sukcesu, zwłaszcza we współczesnym, trudnym otoczeniu gospodarczym.

Dział sprzedaży