Szkolenia wewnętrzne

Ucieleśnieniem naszego przekonania, że pojedynczy człowiek (wraz ze swoimi unikalnymi potrzebami) powinien być w centrum uwagi, jest rozbudowana praktyka prowadzenia szkoleń zamkniętych. To optymalna forma kontaktu z naszymi Klientami, w ramach której najlepiej dzielić się wiedzą i doświadczeniem.

Twoja firma potrzebuje zmiany? Myślisz, że Twojemu personelowi przydałby się wzrost kompetencji? Kadra managerska potrzebuje wsparcia? Chcesz poznać i przećwiczyć najnowsze i najskuteczniejsze techniki sprzedaży czy negocjacji? Jeśli tak, koniecznie zapoznaj się z pakietem programów naszych szkoleń wewnętrznych – poznamy się, zrozumiemy Twoje potrzeby, dobierzemy właśnie te narzędzia szkoleniowe, których najbardziej potrzebujesz.

Szkolenia zamknięte to intensywna i fascynująca forma nauki. Doświadczeni trenerzy, którzy potrafią przekazywać wiedzę z pasją i ogromnym entuzjazmem, wkładają całą swoją energię w to, by to właśnie Twój zespół stał się nowoczesną i kreatywną biznesową ekipą. Czas spędzony z trenerami Mach & Partner Consulting to dla naszych Klientów zawsze niepowtarzalne doświadczenie – fachowa wiedza przekazana w atrakcyjny sposób.

Naszym Klientom oferujemy szkolenia wewnętrzne w następujących dziedzinach:

  1. KADRA ZARZĄDZAJĄCA – dowiedz się, na czym polega bycie doskonałym managerem, który rozumie swoich współpracowników, umie pozytywnie wpływać na swoje biznesowe otoczenie i motywować innych do skutecznego działania.
  2. ROZWÓJ OSOBISTY – poznaj sekrety ludzkiego wnętrza, zrozum głębokie potrzeby każdego z nas, zobacz na własne oczy, jak bardzo przydatne w życiu zawodowym i osobistym są między innymi asertywność czy inteligencja emocjonalna.
  3. KEY ACCOUNT MANAGER – spraw, by Twoja firma zyskała prawdziwego specjalistę od kontaktów z kluczowymi klientami, poznaj tajniki tej niezbędnej we współczesnych firmach profesji.
  4. DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA – entuzjastyczne, profesjonalne i życzliwe podejście to klucz do skuteczności w kontaktach z klientami; poznaj tajniki obsługi klienta i niech współpraca z Twoją firmą już zawsze będzie dla innych czystą przyjemnością.

Poznaj szczegółową ofertę szkoleniową i to z nami zacznij ulepszać swoją firmę. I pamiętaj – na szkoleniach zamkniętych najłatwiej otworzyć umysł.

Kadra Zarządzająca

W przedsiębiorstwie Kadra Zarządzająca pełni kluczową rolę.


Jednym z istotnych zadań managerskich, jest wywieranie pozytywnego wpływu na pracowników, budowanie i rozwijanie wysokiego poziomu zaangażowania, kreatywności oraz odwagi do przyjmowania zmian. Często managerowie zadają sobie liczne pytania. Co mogę zrobić, aby uruchomić wolę i chęć w moich współpracownikach? Jak działać, aby zwiększyć efektywność mojego zespołu? Jak zachęcać ludzi do samodzielnego działania i przejmowania odpowiedzialności?

Kadra zarządzająca

Rozwój Osobisty

Biznesowa rzeczywistość to wielkie pole do działania i rozwoju. Dobre funkcjonowanie firmy zależy od kreatywnego, inteligentnego i zaangażowanego działania jej pracowników. Właściwa POSTAWA ludzi w przedsiębiorstwie, to PODSTAWA rynkowego sukcesu.

To właśnie POSTAWIE, od  lat poświęcamy szczególną uwagę i prowadzimy wiele szkoleń w tym obszarze. Zadajemy uczestnikom pytania o głębszy wymiar ich pracy, zastanawiamy się wspólnie nad uczciwością, szacunkiem, charakterem, kształtowaniem własnej osobowości. Zastanawiamy się nad siłą wpływu jaki wywieramy na innych i jakiemu sami podlegamy. Zastanawiamy się nad jakością osobistych decyzji, w perspektywie jednostki i firmy.

Rozwój osobisty

Key Account Managerowie

Key Account Manager we współczesnych firmach to jednoosobowa armia zarządzająca projektami sprzedażowymi i dbająca o kontakt z kluczowymi klientami firmy, która jednocześnie jest wybitnym analitykiem rynku i koordynatorem.

Ogromna odpowiedzialność, jaka spoczywa na Key Account Managerze pociąga za sobą wiele stresu, często także konieczność pracy pod ciągłą presją. Aby zniwelować prawdopodobieństwo "wypalenia zawodowego" i zatracenia poczucia wartości pracownika, należy podjąć działania profilaktyczne - między innymi poprzez zapewnienie mu
szkoleń dedykowanych dla osób właśnie na tym stanowisku.

KAM

Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta

Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy. Aby przetrwać na rynku, prawidłowo funkcjonować i stale się rozwijać musi pozyskiwać nowych Klientów i odpowiednio dbać o relacje z tymi już pozyskanymi, bo przecież zadowolony Klient poleci nasz produkt czy usługę innemu.

Większość firm zdaje sobie sprawę z wartości, jaką przynosi zadowolony Klient. Dlaczego zatem ci ostatni wciąż narzekają na obsługę i serwis posprzedażowy? Zadowolenie Klientów jest kluczem do sukcesu, zwłaszcza we współczesnym, trudnym otoczeniu gospodarczym.

Dział sprzedaży


Outsourcing Inspektora Ochrony Danych

Proponujemy Państwu usługę przejęcia pełnienia obowiązków Inspektora Ochrony Danych (IOD). Outsourcing jest alternatywą do zatrudnienia specjalisty dedykowanego do pełnienia funkcji IOD wewnątrz organizacji. Pozwala zaoszczędzić koszty z tym związane, skorzystać z doświadczenia dostawcy w połączeniu z elastycznością oraz indywidualnym podejściem.

Proponowana przez nas usługa stanowi skuteczne narzędzie, dzięki któremu otrzymają Państwo do dyspozycji szeroką paletę możliwości wsparcia procesów ochrony danych osobowych.

 

Audyty RODO, Przygotowanie i wdrożenie dokumentacji, Szacowanie ryzyka

Proponujemy Państwu:

  • Przeprowadzenie audytu w celu zweryfikowania prowadzonych procesów przetwarzania danych osobowych pod kątem ich zgodności z przepisami RODO oraz opracowanie raportu z audytu.
  • Opracowanie i wdrożenie niezbędnej dokumentacji dla prawidłowego wypełniania obowiązków nałożonych na Administratora danych aktualnie obowiązującymi przepisami.
  • Opracowanie metodologii szacowania ryzyka opartej na metodologii szacowania i zarządzania ryzykiem oraz przygotowanie procedury analizy i szacowania ryzyka