Komunikacja interpersonalna dla Inżynierów i Doradców Technicznych


Termin: 23.03.2020 - 24.03.2020

Lokalizacja: Warszawa - Hotel DeSilva

Prowadzący:

Korzyści dla Uczestników: 

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jakie są konsekwencje ograniczania komunikacji do komunikatorów i maili?
  • Jakie są korzyści z komunikacji „face to face” i słuchania?
  • Jak i po co budować otwartą komunikację?
  • Pułapki i szanse poziomów komunikacji – jak i po co wykorzystywać?
  • Jak konstruować efektywną komunikację w oparciu o preferencje osobowościowe?
  • Jak reagujemy w trudnych sytuacjach – autodiagnoza
  • Jakie uczestnicy mają preferencje osobowościowe i co z tego wynika dla innych osób? - autodiagnoza
  • Co nas blokuje w otwartej, asertywnej komunikacji i jak sobie z tym poradzić?
  • Jak prowadzić dialog w trudnych sytuacjach (praca na wskazanych sytuacjach przez uczestników)?

 

Zakres merytoryczny szkolenia: 

  • Komunikacja w XXI wieku
  • Mosty zamiast murów
  • Jak długo można tkwić na czubku góry lodowej?
  • Piękno i pułapki różnic w cechach osobowości
  • Lew a może mysz? - czyli style reagowania w sytuacjach trudnych
  • Co ogranicza otwartą komunikację?
  • Algorytmy rozmów w otwartej komunikacji

Czas trwania: 2 dni

 



Proszę o więcej szczegółów


Sprawdź aktualną ofertę
Zgłoś udział w szkoleniu
Certyfikat DEKRA