Strategiczne rozmowy z klientami vs negocjacje handlowe
- siła Top 2 Top Meetings


Termin: 20.02.2019 - 21.02.2019

Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Prowadzący: Mariusz Walczak



Korzyści dla Uczestników:

  • Wzmocnienie umiejętności w obszarze kompetencji fachowych, społecznych oraz podniesienie poziomu kreatywności w trudnej pracy KAM’a
  • Przeprowadzenie dokładnej analizy potencjału zarówno na poziomie klienta jak i własnym.
  • Usprawnienie procesów współpracy i motywacyjne przygotowanie do strategicznych rozmów rocznych z kluczowymi klientami na 2019 rok

Zakres merytoryczny szkolenia:

Spotkanie strategiczne jako silne narzędzie tworzenia długotrwałych relacji z klientem
  • Spotkanie strategiczne vs negocjacje vs spotkanie handlowe – podobieństwa i różnice
  • Długotrwałe cele strategiczne we współpracy między firmami
  • Uczestnicy spotkania T2T, role i znaczenie udziały osób z Top Management
  • Forma spotkania, proporcje prezentacja vs dyskusja
Relationship Management – jak tworzyć i pielęgnować pozytywne kontakty z kupcem?
  • Rożne rodzaje relacji z kupcem
  • Customer Centricity – poznaj swojego klienta
  • Znaczenie wiedzy o celach klienta i jego „klientach”
  • Nowa rola KAM-a jako „dyrygenta orkiestry”
  • Razem można więcej, współpraca jako klucz, do pozyskania większych efektów
  • Relacje międzyludzkie w biznesie i ich siła
  • Budowa swojej pozycji, jako preferowanego Partnera dla klienta
Przygotowanie do strategicznego spotkania T2T – niezbędnik KAM-a
  • Analiza danych sprzedażowych /naszych i klienta, udziałów, itp.
  • Analiza efektywności inwestycji – skuteczność promocji
  • Analiza innych KPI klienta, np. rotacja
  • Wywiad z kupcem dotyczący planów jego firmy
  • Współpraca z działem marketingu i logistyki
  • SWOT – przydatne narzędzieZnaczenie QBR /Kwartalnych spotkań z klientem
Przygotowanie mentalne – jak poradzić sobie ze stresem i lękiem przed spotkaniem T2T
  • Optymizm kontra pesymizm w trudnej pracy KAM-a
  • Jak przeciwdziałać sabotażowi negatywnych myśli i presji otoczenia
  • Wysokie PWW i zdrowa samoocena jako niezbędna baza do odnoszenia sukcesów w rozmowach rocznych
  • Źródła stresu
  • Techniki redukcji stresu
Roczne rozmowy handlowe - negocjacje
  • Różnica między negocjacjami, a sprzedażą
  • Przestrzeń negocjacyjna podczas rozmów rocznych
  • Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z kupcami
  • Analiza VI „złotych reguł” w negocjacjach kupieckich
  • Sposoby właściwej reakcji w sytuacji mocnego narzekania ze stron kupca
  • Stanowczość, konsekwencja i profesjonalizm zamiast agresji
  • Triki wywierania wpływu stosowane przez kupców
  • Jak przygotowują się do negocjacji rocznych kupcy

Czas trwania: 2 dni

Pytania w sprawie programów szkoleń otwartych
prosimy kierować na adres:

szkoleniaotwarte(at)machconsulting.pl

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU

pobierz formularz zgłoszeniowy

Termin szkolenia:
20.02.2019 - 21.02.2019

Lokalizacja:
Piaseczno k/Warszawy

CENA za os. (netto): 2500 zł

Ilość osób:

Wypełnij zgłoszenie ONLINE
Certyfikat DEKRA