Strategiczne rozmowy roczne z kluczowymi klientami


Termin: 06.11.2019 - 07.11.2019

Lokalizacja: Warszawa - Hotel DeSilva

Prowadzący:

Korzyści dla uczestników:

  • Wzmocnienie umiejętności w obszarze kompetencji fachowych, społecznych oraz podniesienie poziomu kreatywności w trudnej pracy KAM’a
  • Przeprowadzenie dokładnej analizy potencjału zarówno na poziomie klienta jak
    i własnym.
  • Usprawnienie procesów współpracy i motywacyjne przygotowanie do strategicznych rozmów rocznych z kluczowymi klientami na 2019/2020 rok

Zakres merytoryczny:

  • Strategiczne rozmowy roczne
  • Przygotowanie mentalne do rozmów rocznych – jak poradzić sobie ze stresem i lękiem
  • Relationship Management – jak tworzyć i pielęgnować pozytywne kontakty z kupcem?
  • Przygotowanie do rocznych rozmów strategicznych – niezbędnik KAM-a
  • Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z Kupcami
  • Strategia argumentacji i właściwa prezentacja w twardych negocjacjach cenowych

 

Czas trwania: 2 dni



Proszę o więcej szczegółów


Sprawdź aktualną ofertę
Zgłoś udział w szkoleniu
Certyfikat DEKRA