Początkujący manager
Warsztaty rozwoju kompetencji kierowniczych

Przeczytaj ciekawy artykuł - link



Termin: 10.12.2018 - 12.12.2018

Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Prowadzący: Justyna Kozłowska



Korzyści dla uczestnika:

  • Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
  • Na czym polegają najważniejsze zadania managera
  • Jak motywować współpracowników i budować wartościowe relacje
  • Jak właściwie prowadzić rozmowy i komunikować się ze współpracownikami
  • W jaki sposób wyznaczać cele i jak przekazywać je współpracownikom 
  • Istota i skuteczność delegowania
  • Zaplanować i zorganizować pracę swoich pracowników

Zakres merytoryczny szkolenia:

Przygotowanie do nowej roli managera
  • Jak budować naturalny autorytet?
  • Jakie predyspozycje i umiejętności są niezbędne nowemu managerowi?
  • Budowanie wiary w siebie i pewności w nowej roli managera/przełożonego
  • Koleżeńskie relacje z przeszłości, jako „fundament” nowej struktury w firmie – jak wykorzystać je pozytywnie?
  • Rola managera z perspektywy pełnionej roli i odpowiedzialności
Rola managera w motywowaniu swojego zespołu
  • Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny
  • Osobiste predyspozycje managera do motywacyjnego stylu kierowania ludźmi
  • Rola managera w inspirowaniu i motywowaniu pracowników do współpracy
  • Znaczenie poziomu osobistej motywacji u managera
  • Indywidualne strategie motywacji dopasowane do konkretnego pracownika
  • Co motywuje Twojego pracownika? – motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Zainteresowanie i szacunek okazywany ludziom w pracy, jako czynnik motywujący
  • Z czego rodzi się brak motywacji? Najczęściej popełniane błędy motywacyjne.
Zarządzanie oparte o międzyludzkie relacje
  • Jak działa pozytywne myślenie i dlaczego nie zawsze działa?
  • Życzliwe postrzeganie - mentalne wspieranie i pomaganie współpracownikom
  • Budowanie poczucia własnej wartości u Pracowników
  • Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole
  • Rozwijanie poczucia odpowiedzialności w zespole
  • Rozwijanie zdolności pozytywnej werbalizacji i stosowanie motywującego słownictwa w relacjach międzyludzkich
  • Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów oraz rozmowy oceniające
  • Krytyka i pochwała w motywowaniu współpracowników
Rola managera w procesie określania zadań, celów i dążenia do nich
  • Formułowanie przez managera konkretnych i mobilizujących celów lub zadań
  • Zlecanie ich do wykonania
  • Określenie terminów ich realizacji. 
Zrozumienie istoty delegowania – jak podzielić się obowiązkami ze współpracownikami?
  • Budowanie postawy odpowiedzialności i przekonania o wadze własnego wpływu na wynik działań w firmie
  • Różne stopnie delegowania zadań – w zależności od zaufania i powierzonej pracownikowi samodzielności
  • Zalety delegowania i przyczyny nieskutecznego delegowania - mity na temat delegowania
Procedura delegowania
  • Co, kto, dlaczego, jak i kiedy?
  • Twarde i miękkie zasady delegowania
  • Co można delegować?
  • Kontrola i reagowanie
  • Umiejętność przedstawienia zadania i jego wartości
  • Wsparcie w trakcie realizacji i w sytuacjach trudnych
  • Tolerancja i otwartość na możliwość popełnienia błędów
  • Pochwała i uznanie sukcesu pracownika – znaczenie psychologiczne
  • Rozwojowe znaczenie delegowania
Planowanie i organizowanie pracy managera i zespołu 
  • Znaczenie planowania, integracja współpracowników w proces planowania
  • Efektywne wykorzystanie czasu pracy
  • Prowadzenie regularnych spotkań ze współpracownikami
  • Zasady racjonalnego planowania czasu - realizacja i organizacja zadań
  • Planowanie działań etapami: sporządzaniu planu dnia, tygodnia, miesiąca
  • Selekcjonowanie i zbieranie zadań, prowadzenie listy zadań
  • Praca z terminarzem - stworzenie własnej checklisty
  • Ustalenie stałego czasu na osobiste zadania
  • Różnice pomiędzy ważnym, a zadaniem
  • Największe błędy w zarządzaniu czasem
  • Ocena efektów wg zasady: planowanie-działanie – ocena
  • Ocena tygodnia, miesiąc, kwartału, roku
  • Zasady właściwego wykorzystania czasu

Czas trwania: 3 dni

 

Pytania w sprawie programów szkoleń otwartych
prosimy kierować na adres:

szkoleniaotwarte(at)machconsulting.pl

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU

pobierz formularz zgłoszeniowy

Termin szkolenia:
10.12.2018 - 12.12.2018

Lokalizacja:
Piaseczno k/Warszawy

CENA za os. (netto): 3300 zł

Ilość osób:

Wypełnij zgłoszenie ONLINE
Certyfikat DEKRA