Początkujący Digital i E-Commerce Manager
- tworzenie marki własnej on-line, Social Media i ich specyfika, komunikacja z konsumentem


Termin: 08.11.2018 - 09.11.2018

Lokalizacja: Piaseczno k/Warszawy

Prowadzący: Mariusz Walczak



Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Początkujących Digital i E-commerce Managerów
  • Product Managerów i Marketing Managerów, którzy stawiają pierwsze kroki on-line
  • Właścicieli i Managerów firm, którzy chcą budować wizerunek firmy za pośrednictwem Mediów Społecznościowych
  • Managerów HR, którzy chcą budować wizerunek rzetelnego pracodawcy


Korzyści dla Uczestników:

  • Wzmocnienie i ugruntowanie wiedzy z zakresu marketingu w odniesieniu do on-line
  • Pomoc w zrozumieniu, na jakich zasadach działają Media Społecznościowe
  • Poszerzenie wiedzy z zakresu budowania indywidualnego przekazu
  • Przedstawienie wybranych narzędzi wspierających komunikację on-line

Zakres marytoryczny szkolenia:

Rozwój marki – marketingowe abecadło
  • Analiza rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
  • Analiza SWOT – jako ważny element strategii marketingowej
  • Zasada 4P + C – jako podstawa budowy marki
  • Określenie grupy docelowej konsumentów / klientów, rynków zbytu
  • Określenie celów działań marketingowych
    • Co jest najważniejsze dla moich klientów (konsumentów)
    • Czego szukają on-line
    • Sposób zdobycia nowych klientów
    • Sposób rozwoju marki, itp.
  • Wartość marki (Core & Additional Value)
  • Przygotowanie kontentu produktowego metodą „PCK”
CTA (Call to Action) -  efektywna komunikacja do konsumenta
  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
    • Komunikacja niewerbalna w Social Media.
    • Aktywne słuchanie – Empatia i jej rola w Social Media
  • Rola pozytywnej komunikacji w budowie wizerunku marki
  • Kim są nasi odbiorcy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga
    • Dlaczego warto i jak dostroić się komunikacyjnie do rozmówcy?
  • Komunikat personalny i jego znaczenie w Social Media
Rodzaje Social Media i ich specyfika
  • Funkcjonowanie najważniejszych kanałów internetowych, zasady poruszania się po nich i możliwości:
    • Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram
    • Twitter
    • Snapchat
    • Pinterest
    • Portale i fora branżowe
  • Jak powinien wyglądać profil firmy?
  • Fan Page, czy Ambasador marki – różnice, wady i zalety
Storytelling
  • Zasada 3K w komunikacji do konsumentów
  • Miłe zaskoczenie klienta jako ważny element budowania lojalności
  • Wykorzystanie trendów Social Media w artykułach firmy (narzędzie GT)
  • Wartość dodana, a formularz subskrypcji
  • Wykorzystanie marki osobistej do budowy wizerunku firmy
  • Dlaczego warto opowiedzieć historię poprzez film
Automatyzacja marketingu – wstęp do zaawansowanej komunikacji z klientami
  • „Cold mailing” – zasady pisania, siła 7-go maila, narzędzia:
    • MailChimp
    • Freshmail
  • LiveChat – szybkość w komunikacji z klientem
  • Calendly – narzędzie do interaktywnego umawiania spotkań
  • Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie UE
  • Komunikacja bezpośrednia Messenger, WhatsApp, itp.

Czas trwania: 2 dni.

* Ze względu na interakcję, rekomendujemy by użytkownicy mieli ze sobą Smartfony z dostępem do internetu.

 

 

 

 

Pytania w sprawie programów szkoleń otwartych
prosimy kierować na adres:

szkoleniaotwarte(at)machconsulting.pl

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU

pobierz formularz zgłoszeniowy

Termin szkolenia:
08.11.2018 - 09.11.2018

Lokalizacja:
Piaseczno k/Warszawy

CENA za os. (netto): 2500 zł

Ilość osób:

Wypełnij zgłoszenie ONLINE