Nowy duch w zarządzaniu
- koniec czasów motywacji, zaproś ludzi do współpracy
Termin: 21.11.2019 - 22.11.2019
Lokalizacja: Warszawa - Hotel Victor by DeSilva
Prowadzący: Gunther Mach
NOWY DUCH W ZARZĄDZANIU to warsztat przygotowany w oparciu o ponad trzydziestoletnią pracę Günthera Mach w roli managera, trenera, doradcy
i prezesa zarządu, oraz bogatą współpracę z kadrą zarządzającą wielu firm.
To również efekt kolejnych lat poświęconych na pogłębianie świadomości managerskiej, odkrywaniu na nowo i ulepszaniu własnego paradygmatu zarządzania.
Efektem tej nieustającej ciekawości i entuzjazmu w rozwijaniu świadomości własnej oraz ludzi z nim związanych, są stworzone przez Günthera, nietuzinkowe, odważne i oparte na głębokim przekonaniu o potencjale człowieka szkolenia, które stały się inspiracją zarówno zawodową jak i osobistą dla wielu tysięcy uczestników.
Wszystkich managerów, których fascynuje współpraca z ludźmi, którzy swój zawód widzą w kategoriach powołania czy misji życiowej i czują, że ich najważniejsza praca jest ukierunkowana i dedykowana ludziom, zapraszamy serdecznie do udziału w tych szczególnych warsztatach.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Dlaczego kończy się era motywacji?
- Dokąd zaprowadziło nas motywowanie ludzi?
- Wady systemów motywacyjnych
- Różnica pomiędzy motywacją i manipulacją
- Jeśli motywacja nie działa, co dalej?
- Presja realizacji celu największym hamulcem w rozwoju
Kreatywność w firmie, jako fundament długofalowego rozwoju i sukcesu przedsiębiorstwa
- Przyczyny braku kreatywności (brak ciekawości, brak zainteresowania tworzeniem nowego, brak entuzjazmu i pasji itp.)
- Blokady w firmie uniemożliwiające uruchomienie kreatywności i innowacyjności
- Koncentracja na celu a kreatywność
- Dlaczego niezbędna jest szeroka perspektywa – jak funkcjonuje kreatywny mózg?
- Tworzenie sprzyjającego środowiska dla rozwoju kreatywności
Początek ery współpracy i entuzjazmu w działaniu
- Proces rozwoju świadomości pracowników
- To, co robimy, a co moglibyśmy robić – kwestia rozwoju potencjału
- Jak rozpoznać potencjał pracownika?
- Czy manager jest odpowiedzialny za rozwój potencjału pracownika?
Sztuka inspirowania i zaproszenia do współpracy
- Rozpoznanie dlaczego niektórzy z naszych współpracowników są na „tak”, a inni na „nie”
- Jak zmienić nastawienie z „muszę to zrobić” na „chcę to zrobić”
- Praca musi mieć SENS – zrozumienie szerokiego kontekstu
- Trzy najważniejsze zadania managera - zaprosić, wspierać, inspirować
- Budowanie zaufania u siebie i współpracowników – poziomy zaufania
- Świadome budowanie relacji na płaszczyźnie człowiek – człowiek
Wizja przedsiębiorstw nowej ery
- Jak we współpracy z ludźmi, zamiast murów i barier, budować mosty?
- Zamiast „wykorzystywania zasobów” koncentracja na rozwoju potencjału ludzi i firmy
- Zamiast frustracji i stresu – zwiększanie odwagi, zaufania i pewności siebie
- Zwiększenie możliwości poprzez pogodę ducha i kreatywność
- Rola managera w tworzeniu uczucia przynależności i świadomości „wszyscy jesteśmy w tej samej łodzi”
- Praktyczne tworzenie ducha wspólnoty pomiędzy zarządem, kierownictwem i współpracownikami
- Istota wizji „dokąd chcemy razem dojść” oraz wizji rozwoju osobistego pracownika
Czas trwania: 2 dni