JAK POZYSKAĆ I OCZAROWAĆ KLIENTA
- siła czy moc w sprzedaży i negocjacjach

Przeczytaj ciekawy artykuł - link


Proszę o ofertę

Korzyści dla Uczestników:

  • Odkrycie źródeł własnej siły, a następnie przekształcenie jej na innowacyjność do wykorzystania w pracy z klientami.
  • Otworzenie się na nowe możliwości, pomysły i rozwiązania. Wyższy poziom akceptacji dla niestandardowych, nieszablonowych rozwiązań.
  • Rozwój postawy proinnowacyjnej w sprzedaży.
  • Opracowanie nowych technik wspierania procesu sprzedaży oraz rozbudowanych narzędzi do tworzenia przełomowych innowacji w rozmowie handlowej.

 

Zakres merytoryczny szkolenia:

Jakie są powody wysokiej skuteczności w sprzedaży?
  • MOC odwagi, MOC odpowiedzialności, MOC współpracy
  • Jaki wpływ ma postawa życiowa na komunikację pozawerbalną podczas rozmów handlowych? Fizjologia prawdy
  • Jak wysoka samoocena i poczucie własnej wartości wpływa na jakość spełnianej roli handlowca? Uczciwy wgląd przynosi natychmiastowy zysk
Jak sprawić, żeby sprzedaż była moją pasją? Automotywacja niezbędna do osiągania sukcesów
w sprzedaży
  • Odwaga – początkiem wzmocnienia samego siebie i innych – postrzeganie życia ekscytującego, pełnego wyzwań oraz stymulacji
  • Gotowość do próbowania nowych rzeczy – wykorzystanie szans życiowych
  • Poczucie osobistej mocy oraz własnej wolności – przekraczanie wewnętrznego oporu oraz współuczestnictwo
  • Akceptacja – zrozumienie, że sami jesteśmy twórcami doświadczeń w naszym życiu
Dlaczego klient kupuje lub nie kupuje właśnie od Ciebie?
  • Jak na proces sprzedaży działa podmiotowe traktowanie klienta?
  • Jakie są przyczyny, że osoba, z którą rozmawiasz zajęła takie a nie inne stanowisko?
  • Co musiałoby się wydarzyć, aby klient rozważył Twoją propozycję?
  • Bądź tym, który ma odwagę zmieniać świat, a klienci będą chcieli współpracować właśnie z Tobą
Jak prowadzić rozmowę handlową, aby była skuteczna?
  • Czy może istnieć w biznesie coś poza walką, konkurencją, chęcią wygranej, ciągłym wzrostem, chciwością i manipulacją?
  • W jaki sposób budować poczucie wspólnoty z ludźmi, chęć dzielenia się radością i entuzjazmem – niematerialny wymiar wzajemnego wzbogacania się?
  • Jak stworzyć wizję wspólnego dobra i głębszy sens współpracy z klientami?
  • Przyczyń się do dobrobytu i szczęścia klienta – zestrojenie z dobrem Twojego klienta
  • Wdzięczność jako konsekwencja postawy dawania z siebie
Rozmowy o cenie – nieodłączny element rozmowy handlowej
  • Co zrobić, gdy klient nalega na obniżenie ceny? Nie bój się rozmowy o cenie
  • Jak postąpić w przypadku kiedy po wysłaniu oferty i potwierdzeniu zamówienia klienta następuje drastyczna podwyżka kosztów dostawy?
  • Jak negocjować z klientem, który używa argumentów w stylu: „pierwsza oferta ma być najlepsza, nie będzie dogrywek”?
Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach, trudnych przypadkach negocjacyjnych
  • Jak postępować z klientem „nienegocjującym”, odpornym na wszelkie argumenty, pozostającym w 100% lojalnym wobec dotychczasowych dostawców?
  • Jak negocjować z klientem w przypadku, kiedy jego oczekiwania wychodzą poza ramy uzgodnionej części współpracy?
  • Jak negocjować warunki niepodlegające negocjacjom: „np., klient twierdzi że u niego termin płatności wynosi min. 120 dni” lub „nie płacimy odsetek za spóźnienia w płatnościach”?
Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami tak, aby nie generować trudnych sytuacji, w których emocje szukają możliwości wyrażenia siebie. Technika uwalniania wg. Davida R. Hawkinsa
  • Uświadom sobie emocję, która Cię dręczy
  • Nie stawiaj oporu
  • Słabnąca energia negatywnej emocji
  • Stworzenie miejsca do nowej pozytywnej emocji, która będzie Cię wspierać w procesie sprzedaży

Czas trwania: 2 dni