Menu Zamknij

PRACA PH W DOBIE PANDEMII

- pozyskiwanie leadów i budowanie relacji z klientami

INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Głównym rezultatem szkolenia jest rozwój umiejętności zarządzania komunikacją z klientami oraz samym procesem handlowym.

Program szkolenia będzie maksymalnie angażujący i praktyczny, oparty o wieloletnie doświadczenia w pracy z sprzedaży b2b. 

Korzyści dla Uczestników:

  • uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przebiega proces pozyskiwania leadów, gdzie należy ich szukać, na jakie dane zwrócić uwagę
  • uczestnicy dowiedzą się jak zbudowany jest proces handlowy od a do z – czyli od prospectingu aż po utrzymanie relacji biznesowych oraz cross sell i up sell
  • uczestnicy poznają metody budowania baz leadów
  • uczestnicy nauczą się  oceniać potencjał zakupowy prospectów
  • uczestnicy nauczą się  korzystać z technik i umiejętności handlowych i perswazyjnych w kluczowych etapach procesu handlowego
  • uczestnicy nauczą się używać metod perswazji w celu utrzymania relacji z posiadanymi klientami
  • uczestnicy poznają mechanizmy handlowe związane ze sprzedażą w realiach pandemii, sprzedaży zdalnej i potrafią dostosować metody sprzedaży do rzeczywistości

Zakres merytoryczny szkolenia:

Wyzwania współczesnego rynku handlowego w realiach pandemii – mapa procesu

  • Zmiany zachowań konsumentów w XXI wieku oraz w czasach pandemii i sprzedaży zdalnej
  • Konstrukcja „lejka” handlowego oraz zasady zarządzania nim w obecnych realiach
  • Jak wykorzystać dźwignie handlowe korzystając z barterów, networkingu?
  • Zarządzanie złożoną grupą interesariuszy w sprzedaży zdalnej
  • Role i zadania w procesie komunikacji z rynkiem – od strategii handlowej do utrzymania relacji
    oraz cross sell i up sell
  • Wskaźniki procesu komunikacji z rynkiem
  • Zasady współczesnego prospectingu
  • Tworzenie własnego procesu komunikacji rynkowej – mapa procesu i produkty procesu
    oraz wskaźniki pomiaru efektywności wyprzedzające i krańcowe

Metody pozyskiwania leadów oraz zarządzanie wiedzą o potencjalnych klientach w realiach pracy zdalnej  

  • Jak pozyskiwać dane o prospektach oraz skąd w obecnej sytuacji
  • Jak mierzyć potencjał zakupowy klientów uwzględniając wiedzę o perspektywach danej branży
    w czasach pandemii
  • Jak mierzyć potencjalny zwrot z inwestycji handlowej
  • Jak mierzyć relację biznesową – narzędzia pomiaru
  • Jak ustalić dane potrzebne do bezpośredniej komunikacji z prospectami
  • Jak zarządzać mapą interesariuszy oraz zwrócić ich uwagę w relacjach między nimi
    lub uwzględniając formalną ścieżkę decyzji

Komunikacja handlowa w realiach zdalnego procesu

  • Techniki uzyskania danych teleadresowych do decydentów podczas pracy zdalnej
  • Techniki utrzymania uwagi klientów podczas rozmowy telefonicznej oraz komunikacji mailowej lub zdalnej
  • Wykorzystanie technologii zdalnej do pracy z klientami – MS Teams, Zoom, Skype
  • Umawianie spotkań zdalnych
  • Proof of concept – czyli kluczowa nowa faza procesu handlowego w realiach zdalnej pracy handlowca
    – na czym polega i jak robią to praktycy sprzedaży zdalnej od lat
  • Umiejętności niezbędne do skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami w kanale zdalnym
    – wady i zalety oraz trening – nagranie próbki handlowej

 

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

10-11.02.2021 r. 
26-27.04.2021 r.

CENA SZKOLENIA:

1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:30 
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:45 
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:15 
przerwa12:15 – 12:3012:15 – 12:30 
szkolenie12:30 – 14:0012:30 – 14:00 
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. 

Trener prowadzący:

Daniel Kowalski -Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach

Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.

Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.

W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.