PRACA PH W DOBIE PANDEMII
- pozyskiwanie leadów i budowanie relacji z klientami
INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE
Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
Głównym rezultatem szkolenia jest rozwój umiejętności zarządzania komunikacją z klientami oraz samym procesem handlowym.
Program szkolenia będzie maksymalnie angażujący i praktyczny, oparty o wieloletnie doświadczenia w pracy z sprzedaży b2b.
Korzyści dla Uczestników:
- uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przebiega proces pozyskiwania leadów, gdzie należy ich szukać, na jakie dane zwrócić uwagę
- uczestnicy dowiedzą się jak zbudowany jest proces handlowy od a do z – czyli od prospectingu aż po utrzymanie relacji biznesowych oraz cross sell i up sell
- uczestnicy poznają metody budowania baz leadów
- uczestnicy nauczą się oceniać potencjał zakupowy prospectów
- uczestnicy nauczą się korzystać z technik i umiejętności handlowych i perswazyjnych w kluczowych etapach procesu handlowego
- uczestnicy nauczą się używać metod perswazji w celu utrzymania relacji z posiadanymi klientami
- uczestnicy poznają mechanizmy handlowe związane ze sprzedażą w realiach pandemii, sprzedaży zdalnej i potrafią dostosować metody sprzedaży do rzeczywistości
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wyzwania współczesnego rynku handlowego w realiach pandemii – mapa procesu
- Zmiany zachowań konsumentów w XXI wieku oraz w czasach pandemii i sprzedaży zdalnej
- Konstrukcja „lejka” handlowego oraz zasady zarządzania nim w obecnych realiach
- Jak wykorzystać dźwignie handlowe korzystając z barterów, networkingu?
- Zarządzanie złożoną grupą interesariuszy w sprzedaży zdalnej
- Role i zadania w procesie komunikacji z rynkiem – od strategii handlowej do utrzymania relacji
oraz cross sell i up sell - Wskaźniki procesu komunikacji z rynkiem
- Zasady współczesnego prospectingu
- Tworzenie własnego procesu komunikacji rynkowej – mapa procesu i produkty procesu
oraz wskaźniki pomiaru efektywności wyprzedzające i krańcowe
Metody pozyskiwania leadów oraz zarządzanie wiedzą o potencjalnych klientach w realiach pracy zdalnej
- Jak pozyskiwać dane o prospektach oraz skąd w obecnej sytuacji
- Jak mierzyć potencjał zakupowy klientów uwzględniając wiedzę o perspektywach danej branży
w czasach pandemii - Jak mierzyć potencjalny zwrot z inwestycji handlowej
- Jak mierzyć relację biznesową – narzędzia pomiaru
- Jak ustalić dane potrzebne do bezpośredniej komunikacji z prospectami
- Jak zarządzać mapą interesariuszy oraz zwrócić ich uwagę w relacjach między nimi
lub uwzględniając formalną ścieżkę decyzji
Komunikacja handlowa w realiach zdalnego procesu
- Techniki uzyskania danych teleadresowych do decydentów podczas pracy zdalnej
- Techniki utrzymania uwagi klientów podczas rozmowy telefonicznej oraz komunikacji mailowej lub zdalnej
- Wykorzystanie technologii zdalnej do pracy z klientami – MS Teams, Zoom, Skype
- Umawianie spotkań zdalnych
- Proof of concept – czyli kluczowa nowa faza procesu handlowego w realiach zdalnej pracy handlowca
– na czym polega i jak robią to praktycy sprzedaży zdalnej od lat - Umiejętności niezbędne do skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami w kanale zdalnym
– wady i zalety oraz trening – nagranie próbki handlowej
Organizacja i terminy:
AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:
10-11.02.2021 r.
26-27.04.2021 r.
CENA SZKOLENIA:
1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów
Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:00 – 10:30 | 09:00 – 10:30 | |
przerwa | 10:30 – 10:45 | 10:30 – 10:45 | |
szkolenie | 10:45 – 12:15 | 10:45 – 12:15 | |
przerwa | 12:15 – 12:30 | 12:15 – 12:30 | |
szkolenie | 12:30 – 14:00 | 12:30 – 14:00 | |
ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:
Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s
Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach
Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM
Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika.
Trener prowadzący:
Daniel Kowalski -Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach
Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.
Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.
W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.