Akademia Szefa Sprzedaży - zarządzanie sprzedażą

Mądrzy i przewidujący handlowcy to zrozumieli i zauważyli zachodzące zmiany. Zaczęli więc uczyć się nowych umiejętności, zaczęli rozwijać się w niekonwencjonalnych obszarach – i świetnie na tym wyszli. Ich przedsiębiorstwa mnożą zyski, ich klienci są zadowoleni ze współpracy. Ci, którzy nie poszli z duchem czasu, muszą niechybnie opuścić scenę wielkiego handlu.Sprzedaż już dawno przestała być jednowymiarowym działaniem, którego etapy rozumie każdy i każdy może je powtórzyć. Sprzedawanie towarów i usług we współczesnym świecie to proces skomplikowany, subtelny, odpowiedzialny, który wymaga solidności i kreatywności. Intuicyjne postępowanie nie przynosi już pożądanych zysków; świat się zmienił, rynek dojrzał, konsumenci nabrali doświadczenia.

Jak dołączyć do tej pierwszej grupy? Jak uniknąć angażu do starej gwardii działającej według nieprzystających do współczesności zasad? Należy zadbać o to, by zarządzanie sprzedażą odbywało się w Twojej firmie z uwzględnieniem wszystkich przetasowań, do których doszło globalnie w podejściu do sprzedaży. Era prowizorycznych działań i nieprzewidywalnych zawirowań odeszła w niepamięć. By osiągnąć sukces, trzeba dziś zrozumieć potrzeby klientów, trzeba nauczyć się tworzenia stabilnych warunków komfortu i profesjonalizmu, które pozwolą w efekcie dojść do wymarzonego celu. Odpowiednia atmosfera wewnątrz przedsiębiorstwa przekłada się na pozytywną energię wyczuwaną przez kontrahentów. To pozwala z kolei na wdrożenie w życie pożądanych strategii handlowych, które spełnią oczekiwania obydwu stron transakcji.

To jednak tylko powierzchnia. By zarządzanie sprzedażą odbywało się płynnie i przynosiło przewidywane zyski, Twoja kadra handlowa musi posiadać wiedzę na temat modeli zachowań, które w sposób powtarzalny będzie w stanie wykorzystać w najróżniejszych sytuacjach. Życie potrafi zaskakiwać, to prawda, ale dobry sprzedawca wie, jak ograniczyć ryzyko do absolutnego minimum.

Właśnie tych modeli uczymy na szkoleniach Mach & Partner Consulting; przekazujemy wiedzę, która znajduje zastosowanie w realnych sytuacjach biznesowych. Powtarzalność modelu nie oznacza jego banalności czy zwyczajności. W żadnym wypadku. Nasze programy szkoleniowe zostały stworzone w taki sposób, by ich uczestnicy dysponowali całą paletą najróżniejszych zachowań, które pomogą im odnaleźć się w każdej sytuacji. Powtarzalność oznacza więc po prostu, że są to sekwencje działań, których można się nauczyć, które można wyćwiczyć i stać się ich mistrzem.

Ta wiedza w połączeniu ze znajomością tajników negocjacji i sztuki motywowania okaże się kluczem do przełomowych dla Twojego biznesu sukcesów.

Zarządzanie sprzedażą to subtelna siatka połączonych ze sobą mechanizmów – od ich nastrojenia zależy wydajność przedsiębiorstwa i liczba podpisanych kontraktów. Dostosuj swoje podejście do sprzedaży do nowych warunków. Znajdź swoje unikalne miejsce na rynku i z pieczołowitością zadbaj o klientów. Pomnażaj swoje zyski poprzez przyjazne, kreatywne i odpowiedzialne prowadzenie biznesu. Mach & Partner Consulting nauczy Cię sprzedawać nie tylko towary i usługi, lecz także – prawdziwą satysfakcję, dzięki której Twoja firma stanie się synonimem konsumenckiego zadowolenia.

Akademię Szefa Sprzedaży poprowadzą dla Państwa doświadczeni trenerzy - praktycy: Günther Mach, Mariusz Walczak oraz Piotr Dzięcielski 

Cykl czy pojedyncze szkolenie?

Możecie Państwo zdecydować się na udział w pojedynczym, wybranym szkoleniu, gdyż każdy moduł stanowi odrębną całość. Założeniem całej Akademii Szefa Sprzedaży jest, przekazanie ugruntowanej wiedzy obejmującej najważniejsze zagadnienia związane z codzienną pracą Szefa Sprzedaży.

 

 

Kiedy rozpocząć?

Możecie Państwo rozpocząć Akademię począwszy od dowolnego szkolenia, gdyż cykl ten odbywa się w tzw. systemie rotacyjnym i jest powtarzany co roku.

Jeśli „wypadnie” Państwu jakiś termin szkolenia dla dyrektorów sprzedaży, będzie można zrealizować je w kolejnym ustalonym terminie.

Na zakończenie całego cyklu Uczestnicy otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży.

 

Tematy Akademii Szefa Sprzedaży

1. Zarządzanie regionem, czasem i skuteczne delegowanie
2. Zarządzanie zespołem sprzedaży
3. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne - autentyczność i sztuka improwizacji
4. Slow management - uważność w zarządzaniu i współpracy z ludźmi
 

 Programy szkoleń prześlemy na Państwa życzenie

Najbliższe terminy

Terminy realizacji poszczególnych szkoleń "Negocjacje Handlowe" z cyklu Akademii Szefa Sprzedaży znajdą Państwo w Kalendarzu Szkoleń Otwartych

 

Inwestycja

Udział w jednym wybranym szkoleniu wynosi 2.500 zł (+ 23% VAT) za osobę. 

Udział w całej Akademii (4 szkolenia) – przy jednorazowym zakupie całości wynosi 7.480 zł (+ 23% VAT) za osobę.

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Cena nie obejmuje noclegu i ewentualnych kolacji.

Informacje organizacyjne

Miejsce realizacji: szczegółowe informacje dotyczące miejsca realizacji szkoleń znajdują się w Kalendarzu Szkoleń Otwartych
Na życzenie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji noclegów.